روستای اندریان
شناساندن زادگاهم و نظراتم

 رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان شرقي گفت: اين استان با وجود 7/8 ميليارد دلار ذخيره مواد معدني داراي رتبه برتر در كشور مي باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،عظمايي در جلسه ستاد اجرايي معدن در گفتگو با خبرنگاران گفت: انجام مطالعات اكتشاف معدن و بهره برداري از آنها در سند راهبردي توسعه بخش صنعت و معدن كشور جزء برنامه هاي پيش بيني شده آمده است.

 وي افزود: در سال گذشته 55 فقره پروانه اكتشاف صادر شده است كه نسبت به سال 90 دو درصد رشد را نشان مي دهد.
 عظمايي همچنين گفت: در سال 91، 42 فقره پروانه بهره‌برداري صادر شده كه اين رقم نيز نسبت به سال 90، افزايش 21 درصدي داشته است.
 وي در بخش ديگري از سخنان خود به عملكرد موفق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بخش معدن اشاره كرد و گفت: مشكل معدن طلاي اندريان حل شده و شركت گرجستاني 16 ميليارد براي اكتشاف آن هزينه كرده است.
 وي اضافه نمود: در حال حاضر متقاضي خارجي براي مزايده هاي معدن وجود دارد و اين امر نشانگر موفقيت سازمان در جذب سرمايه گذاران خارجي است.
 وي در ادامه با بيان اينكه آذربايجان شرقي يكي از مناطق غني معدني كشور بوده و از نظر وجود ذخايرمختلف و متنوع معدني داراي موقعيت خاصي مي باشد، افزود: تنوع عوامل زمين شناسي و شرايط ويژه حوض هاي رسوبي موجود در منطقه باعث شده است تا مجموعه اي غني از ذخاير معدني فلزي و غيرفلزي در اين استان وجود داشته باشد./


 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:معدن طلا, توسط امیر حدادان |

 دکتر اصغر عابدزاده اندریان کاندیدای شورای اسلامی کلانشهر تبریز

 

دکتر اصغر عابدزاده اندریان استاد دانشگاه . نایب رئیس و عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:شورای شهر, توسط امیر حدادان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.