روستای اندریان
شناساندن زادگاهم و نظراتم

 

لحظه تحويل سال 1391 هجري شمسي به ساعت رسمي جمهوري اسلامي ايران: ساعت 8و44 دقيقه و 27 ثانيه روز سه‌شنبه 1 فروردين 1391 هجري شمسي مطابق 27 ربيع‌الثاني 1433 هجري قمري و 20 مارس 2012 ميلادي خواهد بود.

 

       

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

  

 

بو باهار بایرام گلر، توی گلر، نیشان گلر، نوروزون گؤروشونه ائل گلر,اوبا گلر. نووروز بایرامینیز موبا‌رک

گلدی باهار بایرامی، ایلین گؤزل بایرامی، قدم‌لرین خوش اولسون نوروزا دئییر هامی. نووروز بایرامینیز موبا‌رک 


آرزوم بودور نوروز, غصه-غمین یوخ اولسون، اورکلردن گئتسین بوز، سئوگی پایین چوخ اولسون! نووروز بایرامینیز موبا‌رک
عزیزینم یاز گلسین، یاز گلسین باهار گلسین، بو نوروز بایرامینداغم گئتسین، سئوینج گلسین! نوروز بایرامینیز موبا‌رک
بایرامدلیجه اسن سحر یئلی، ان گونشلی گونلر، ان پارلاق گئجه‌دیر.بایرام اورکلرده
بیر تیترکلیک و باریشماق اوچون ان گؤزل شانس، ان گؤزل سالاملاشما‌دیر
.  
شکرکیمی دادلی، ناغیل کیمی گؤزل بیر ایل دیلییرم سنه.قارشی‌دان گلن یئنی
ایلین جان ساغ‌لیغی، اوغور و سعادتله دولو اولسون. نئچه بئله بایرام‌لار
 
بایرامینیزموبا‌رک! نئچه بئله بایرام‌لارا. قوی بو یئنی ایل سیزه و عائله‌نیزه
سئوینج، اوغور گتیرسین! بوتون کدرلی گون‌لرینیز بو ایلده قالسین! یئنی
ایلده گؤزل و شن گون‌لره چیخا‌سیز
 
خوشبخت‌لیک بانکینین سئوگی شعبه‌سینده اولان 13۹۰ نمره‌لی حسابینیزا 365 گونیاتیریلمیش‌دیر. اونلارین هر بیری‌نین شن کئچمه‌سینی آرزو ائدیرم! یئنی
ایلین موبا‌رک
 
گولایچینده تیکانا راضی اولارسان؟ یوخسا تیکانی دا, گولو ده, رد ائدرسن؟ تزه
ایلده گوللرله دولو گونلرین, تیکانلاری سیزی دوشمن لردن قورویان گول
اولسون! بایرامینیز مبارک اولسون
   
اورگینیز اومیدلی, سئودانیز قانادلی, سوینجینیز قاتلی, سفره نیز دادلی, عمرونوز بختلی, ائوینیز برکتلی اولسون! بایرامیز مبارک اولسون
  

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

 

بایرام گوزللیک دیر ، گوزللیک لر سیزین اولسون ، بایرام اوموددور ، اومودلرینیز گرچک اولسون ، نوروز بایرامینیز موبارک السون

سالی پربار همراه با سلامتی و شادابی برای همه هموطنانم آرزومندم

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

 

آذربایجان شرقی به عنوان پر جمعیت ترین استان شمالغرب کشور محسوب می شود و در ایام نوروز به ویژه فصل تابستان مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

یومورتا بویاماق - ائو تمیزله مک - گولاخ آسماق - شال سالاماق - چهل یاسین ائوخوماق - بایرام ائیشلری



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

دهقانی ۳۱۶ رای  عباسی ۱۸۵ رای سرهنگ علیزاده ۵۰رای صفری ۲۰ رای

نتیجه کلی آرای ورزقان خاروانا

نام کاندیدا تعداد رای
الهویردی دهقانی ۱۷۵۷۳
محمد رضا عباسی آستمال ۱۰۹۵۳
میکاییل صفری ۱۸۰۱
سرهنگ علیزاده ۸۸۴
قهرمانی ۵۳۰
نجف پور ۸۹

 

الهویردی دهقانی با اکثریت قاطع  55 در صد راهی مجلس شد.

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

 

انتخابات

 

الهویردی دهقانی                   کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورزقان خاروانا 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

 

حکیم و فیلسوف معاصر "ارد بزرگ" Orod Bozorg مطرح ترین اندیشمند و متفکر حوزه تمدنی ایران است ، این حوزه که در نظریه قاره کهن ارد بزرگ به شکلی کامل آمده است عبارتند از : کشورهای ایران ، ترکیه ، پاکستان ، افغانستان ، قزاقستان ، ازبکستان ، تاجیکستان ، قرقیزستان ، ترکمنستان ، شمال غربی هندوستان ( سرزمین کشمیر ) ، عراق ، سوریه ، لبنان ، قبرس ، جنوبی ترین بخش روسیه در میانه استراخان در شمال دریای خزر تا جنوب اکراین ، آذربایجان ، ارمنستان و گرجستان .

ارد بزرگ معتقد است این بیست کشور باید تحت عنوان یک قاره گرد هم آیند ،  این کشورها می توانند همانند کشورهای قاره اروپا تامین کننده منافع یکدیگر باشند . ارد بزرگ معتقد است نقش ایران در قاره کهن (نامی که او به سرزمین های حوزه تمدنی ایران داده است) می تواند همچون یونان در اروپا به عنوان یک مادر فرهنگی غنی و پربار باشد .

ارد بزرگ بر این باور است که آسیا و اروپا قاره کهن را بلعیده اند تا بدین شکل تمدن باستانی و تاریخی ایران زمین و نقش فاخر و تاریخی آن را نادیده بگیرند همچنین قاره کهن به هیچ وجه شرقی نیست ، قاره کهن بخش مرکزی جهان است و شرق و غرب در دو سوی آن یعنی حوزه های تمدنی چین ، یونان و مصر قرار دارند .



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

                                   

                               الهویردی دهقانی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی

دهقانی پس از شکست بحث بر انگیز در انتخابات دوره قبل  فعالیتهای تبلیغاتی خود را در هر فرصت بدست آمده  ادامه داد و اهداف و برنامه ها و نظرات خود را در جلسات مختلف تبیین میکرد تا آنجا که پس از ثبت نام کاندیداها و مشخص شدن چهره های مطرحی همچون الیاسی و علیزاده نیز احتمال پیروزی آقای دهقانی بنظر میرسید اما با رد صلاحیت کاندیداهای مذکور وگرویدن طرفداران کاندیداهای مذکور به سمت دهقانی احتمال موفقیت ایشان بیش از پیش گردید.

در روستای اندریان نیز اکثر طرفداران نماینده قبلی به طرفداران آقای دهقانی پیوسته اند ویکدل و یکرنگ برای موفقیت ایشان تلاش میکنند.

خبرها و شواهد و قرایین منطقه حکایت از پیروزی آقای دهقانی دارد اما بدآن معنی نیست که آقای دهقانی نیازی به فعالیت و هوشیاری ندارد چرا که منطقه ورزقان خاروانا هر لحظه احتمال تحولی جدید را دارد پس طرفداران ایشان ضمن هوشیاری و رصد تحولات باید در مقابل شایعات و... ایستادگی کرده ضمن خنثی کردن آنها آگاهی لازم را به طرفداران خود بدهند تا انشاالله با راهیابی ایشان به مجلس در جهت رفع محرومیت از منطقه گامهای اساسی بردارند.  

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

الهویردی دهقانی در 8 اسفند 1347 در روستای کیقال از توابع شهرستان ورزقان در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده ، تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در شهرستان ورزقان سپری نموده اند و بعد از اتمام تحصیلات متوسطه در یکی از شهرستان های استان، وارد مرکز تربیت معلم شهید رجایی تبریز شدند. پس از فارغ التحصیلی از تربیت معلم به استخدام آموزش و پرورش شهرستان ورزقان درآمده و مشغول تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم گشته اند.

بعد از قبولی در رشته شیمی از دانشگاه تبریز در سال 1374 از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و در آموزش و پرورش شهرستان ورزقان در رشته دبیری به امر تدریس اشتغال ورزیده اند. 

در سال 1383 از دانشگاه آزاد اسلامی کرج در رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده و هم اکنون نیز در امر مقدس تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلام مشغول به کار هستند.

ایشان فعالیت سیاسی اش را از دوران دبیرستان با بسیج شروع نموده  و در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته اند. هم اکنون نیزبعنوان یکی از فعالان عرصه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی و ... مشغول فعالیت می باشند.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

کاندیدایی  ازمتن مردم   همراه مرد م     برای مردم

 

 مجموعه اهداف : 

-  تلاش برای افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه و توسعه پایدار کشور و شهرستان 

-  تلاش برای توزیع عادلانه ثروت، خدمات، رفاه، فرصت های شغلی و آموزشی و... و جبران عقب ماندگی های شهرستان ورزقان و بخش خاروانا

-  ایجاد اشتغال برای جوانان از طریق احداث کارخانجات فاز 2 تولید مس در سونگون و همچنین احداث کارخانجات ذوب، پالایش و تصفیه الکتریکی مس و کارخانه اسید سولفوریک سازی در مجتمع مس سونگون و احداث شهرک صنعتی مس و تأسیس کارخانجات صنایع مس در شهرستان ورزقان

-  بهره برداری از معدن طلای اندریان و پی گیری احداث کارخانجات وابسته به معدن طلای اندریان در بخش خاروانا

-  کوشش برای ایجاد منطقه آزاد تجاری در مرز ارمنستان در بخش خاروانا 

-   فعال سازی و جذب سرمایه گذاری و رونق بخشیدن به شهرک صنعتی ورزقان

 -  تلاش برای ایجاد تأسیسات زیربنایی از قبیل راه های دسترسی به مرکز استان و مرزهای کشورهای همسایه( از طریق اتوبان تبریز – خواجه – ورزقان – خاروانا – نوردوز ) 

-  کوشش در جهت مکانیزه کردن و توسعه کشاورزی و دامپروری صنعتی، باغداری، زنبورداری و شیلات و ایجاد صنایع تبدیلی آن ها در شهرستان 

- تشکیل اتاق فکر و کارگروه های تخصصی در رشته های مختلف ( زیربنایی و عمران، کشاوری و دامپروری، آموزش عمومی و عالی، مذهبی، فرهنگی، گردشگری و... ) برای مدیریت و توسعه شهرستان 

-  توسعه صنعت گردشگری با توجه به جاذبه های طبیعی و دیدنی آثار تاریخی و باستانی، آداب و رسوم و زادگاه علامه جعفری و ستارخان( سردار ملی ) و...

- پیگیری، تکمیل و تجهیز بیمارستان ورزقان و ایجاد درمانگاه های تخصصی و جذب پزشکان متخصص برای حل مشکلات درمانی مردم شهرستان ورزقان و بخش خاروانا 

- توجه به امور ورزش و تفریح جوانان از طریق احداث تأسیسات باشگاه فرهنگی – ورزشی چندمنظوره به کمک مس سونگون و ایجاد رشته های مختلف ورزشی در آن

-  . . .

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

                         

از ساعت 8 صبح امروز تبلیغات کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

در شهرستان ورزقان - خاروانا نیز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با شور و شو ق خاصی شروع شده است . گزارشات و اطلاعات بدست آمده حاکی از ان است که این بار انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ورزقان -خاروانا ، سالمترین انتخابات در سطح کشور خواهد بود.

انتخابات سالم راه را بری ورود افراد نخبه و تحصیل کرده این شهرستان در عرصه های مختلف فراهم می نماید. طبق گزارشات و اخبار بدست آمده آقای الهویردی دهقانی شانس زیادی در به دست گرفتن کرسی مجلس دراین حوزه داشته و همچنان پیشتاز این رقابت انتخاباتی است .

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

طبق اخرین اخبار و گزارشات رسیده از سوی خبرنگاران ،صلاحیت جناب اقای دکتر آقاپور از تبریز و آقای دکتر ممی خانی از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته است .تا این لحظه تغییراتی در صلاحیت  کاندیداهای شهرستان ورزقان صورت نگرفته است .

 

دهقانی در همایش جبهه متحد اصول گرایان

همایش سراسری جبهه متحد  اصول گرایان امروز در تهران برگزار می شود. اقای الهویردی دهقانی به دعوت اصولگرایان جهت شرکت در این گردهمایی راهی تهران شده است .این جلسه با حضور کلیه کاندیداهای مورد حمایت این جبهه جهت هم اندیشی در سطح کشور برگزار می شود .

شايعه اي بنام رد صلاحي

 فردین اللهیاری ورزقان

رفتن دهقاني به تهران موجب شد شايعه رد صلاحيت ايشان در ورزقان به وجود آيد و همه را به تكاپو وا دارد. اما خبر موثق در اين مورد نشانگر آن هست كه ايشان جهت شركت در يك همايش به تهران سفر كرده اند و با توجه به اينكه هنوز هيچ خبري از رد يا تاييد كانديداها در دست نيست. رد صلاحيت دهقاني شايعه اي بيش نيست . و دهقاني احتمالا امروز عصر به ورزقان برگردد

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |

                                        

  الهویردی دهقانی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در حوزه انتخابیه ورزقان خاروانا

 

دبيرکل جبهه متحد اصولگرايان استان آذربايجان‌شرقي، اسامي برخي نامزدهاي مورد حمايت اين تشكل در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه آذربايجان‌شرقي، "علي‌اصغر نعلبندپور"، در جمع خبرنگاران، نامزدهاي مورد حمايت جبهه متحد اصولگرايان استان آذربايجان‌شرقي را به تفکيک تبريز و ديگر شهرستانهاي استان، به شرح زير اعلام کرد:

حوزه انتخابيه تبريز، اسکو و آذرشهر، حجت‌الاسلام "جليل‌زاده"، "محمدحسين فرهنگي" و "اسماعيل سعيدي"، در بستان‌آباد، "احد خيري"، در ملکان، "شهروز افخمي"، حوزه انتخابيه کليبر، "مهدي راثي"، در هشترود، "غلامحسين شيري"، در ورزقان، "الله‌وردي دهقاني" و در شهرستان سراب، "رسولي شربياني".

نعلبندپور همچنين با بيان اين که فهرست نامزدهاي اين تشكل سياسي در حوزه‌هاي انتخابيه مراغه و عجبشير، مرند و جلفا و بناب هنوز نهايي نشده است، گفت: ساير نامزدهاي مورد نظر جبهه متحد اصولگرايان در تبريز و شهرستانها، پس از مذاکرات نهايي با نامزدهاي موردنظر و و تائيد از سوي هيئت 8+7 در تهران، اعلام خواهد شد.

وي همچنين در مورد انتخاب سرليست نامزدهاي اصولگرايان در حوزه انتخابيه تبريز، گفت: انتخاب سرليست نامزدهاي مورد نظر جبهه متحد اصولگرايان، پس از قطعي شدن شش نامزد موردنظر، اعلام خواهد شد.

دبيرکل جبهه متحد اصولگرايان آذربايجان‌شرقي، گفت: با وجود اينکه بارها تاکيد شده که اخبار اين طيف سياسي، تنها با انتشار رسمي از سوي دبيرخانه آن معتبر است، متاسفانه يکي از رسانه‌هاي استاني، با استناد به شنيده‌ها و شايعات، اقدام به پوشش اخبار جبهه متحد كرده است.

نعلبندپور خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها انتظار داريم، در آستانه انتخابات با دقت و حساسيت بيشتري به مباحث انتخابات بپردازند0

نوشته شده در تاريخ جمعه 4 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.